16 Mayıs 2013

Flormar Gentle Cuticle Remover / Flormar Nazik Kütikül Temizleyicisi


Merhabalar :) Öncelikle kuaförde manikür yaptırmayı sevmiyorum. Çünkü hiç hijyenik bulmuyorum. Ama bir yandan da kütikül derdine düşmüştüm. Flormar'ın bu ürününü görünce umutsuz bir şekilde aldım hemen.

Bu aralar çok yoğun olduğumdan dolayı fazla tırnaklarımla ilgilenemedim, dolayısıyla oldukça kötü görünen tırnaklarım vardı, bunu belirteyim..

Ve ürünü tüm tırnaklarıma uyguladım, kütiküllerim temizlendi, ardından Golden Rose 146 no lu ojemi sürdüm..

İşte sonuç;

Flashlı

Flashsız 

Yorum size kaldı :) İlk denemeye göre ve Flormar'a göre ben bunu beklemiyordum

Kullanımı oldukça basit. Ellerimi yıkadıktan sonra kütiküllerimin üzerine oje sürer gibi uyguluyorum ve kütiküllerim anında yumuşuyor. Baş parmağımla masaj yaparak kütiküllerimi soyuyorum ve tırnak diplerimi yavaşça ittiriyorum. Tırnaklarım bu hale geliyor. Üstüne oje veya parlatıcı sürüyorum. Böylece kendi manikürümü yapmış oluyorum. 
İşlem sadece 5dk sürüyor. Geri kalanında ise ojenin kurumasını bekliyorum :)

Manikür bitiminde ellerim çok güzel kokuyor. 
Peki, mesela yanlışlıkla ojemin üstüne değdi, ojemi bozuyor mu? 
Hayır, oldukça hafif bir ürün olduğundan ojemi bozmuyor.

Tabii daha düzenli bir manikür istediğim zaman her oje öncesi uyguluyorum.

Ürün: 6tl , 11ml ve maksimum kullanım süresi 12ay.

Umarım memnun kalırsınız,
Sevgilerle.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder